HTML

Segítség, főzni tanulok!

Miután egy nap ráeszméltem, hogy 28 évesen, egyedülálló férfiként nincs a háztartásomban sem tepsi, sem serpenyő, de még egy kávéskanálnyi olaj sem, gondoltam itt az ideje beszerezni 1-2 stuffot a sarki fűszerestől és "belekóstolni" abba a mesterségbe, amit mindig valahol a "dolgok, amikről jobb nem is tudni" kalapban tartottam, mert egyszerűen képtelen volt az agyam ráállni a majorannára és a fakanálra.

Friss topikok

Címkék

Archívum

3 - Amerikai almatorta

2012.01.13. 22:07 ZGio

Torta? Na, persze. Cukrászkodunk majd akkor, ha megtanultunk főzni.

Várjá'má, itt van egy könnyűnek tűnő recept: Amerikai almatorta

A recepthez képest háromszor annyi almát tettem bele, de gondoltam, gyümölcsből sosem elég. Hárman kostólták még, nem volt sok kivetnivaló benne. Finomra sikerült.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdoszakacs.blog.hu/api/trackback/id/tr423543653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása